Změna neuškodí

Překvapení. Místo volná, které jsem plánoval po prvním náročném startu v pátek jsem se toulal po Jeseníku. nečekaná odpolední sms zpráva, která mě naprosto překvapila. Ale příjemně překvapila.

Psal ji Honza, bývalý spolužák ze základní školy, skvělá bytost a přítel. Zněla asi v tomto duchu:
"Zbal pár věcí, v šest ráno jsem u tebe před barákem jedem na jednodenní tůru do Jeseníku". Tak jo, super. Jdu do toho.




Záznam trasy jednodenní tůry v Jeseníku
Bylo skvělé počasí. Ráno bylo sice mlhavo a poprchávalo, ale jakmile jsme dorazili na místo určení, vyjasnilo se. nejen na obloze, ale i nám v hlavě.
Honza měl sebou i foťák, takže jsme se zastavovali a fotili. musí se naučit s ním zacházet.
Každopádně mě to docela vyhovovalo, protože jsem vyzkoušel funkci automatického zastavení času a záznamu trasy v aplikaci Endomodo Sports Tracker. jakmile jsem se zastavil, aplikace záznam stopne a jakmile zaznamená pohyb, znovu podle GPS začne se záznamem. Výborná funkce.

Záznam trasy jednodenní tůry v jeseníku - mapy Google

Byl to skvělý den, zasmál jsem se, prošel několik zajímavých míst a nadýchal jsem se čerstvého a čistého vzduchu. Slunce mi prohřálo celé tělo. Návrat byl asi kolem osmé večer do Brna. Prostě skvěle strávený den.
Z výše uvedeného však plyne, že dnes mám relaxační pauzu, protože nechci přepálit začátek přehnanou aktivitou a pak bych padal na hubu a nechtělo se mi jít běhat. Navíc mě při zdolávání jednoho prudkého kopce mírně pobolívalo koleno a bolí doteď. Ale věřím, že do zítřka to bude Ok a zítra dám běh, ať už ranní, nebo odpolední :D

Jo, málem bych zapoměl, díky za skvělý den Honzo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D