Večerní lískovecká čtyřka

Poprvé jsem vyběhl k večeru, kolem půl osmé. Město, nebo spíš Starý Lískovec (městská část Brna) pomalu usínal a nebyla tak velká zima, jak jsem předpokládal. Původně jsem chtěl vyběhnout od nákupního centra v Modřicích - Olympia, kde má sraz Nike+ Run Club (je tam prodejna Nike). nakonec jsem ale usoudil, že ještě nepřišel čas na to, abych s někým běžel. ne proto, že bych se styděl za své výkony. Kdyby to tak bylo, nepíšu o tom.

Je to spíš o tom, že chci své tempo, své soustředění, svůj klid.

První vyběhnutí večer

Než jsem však vyběhl, neuvědomil jsem si, že jsem udělal jednu obrovskou začátečnickou chybu. Před vyběhnutím jsem se najedl. Asi hodinu před během jsem do sebe nasoukal pečivo a zelený čaj. A jak mi mnohem zkušenější běžci určitě potvrdí, hodina nestačí.
A co to mělo za následek? Ono pověstné píchání v boku. Začalo to asi na druhém kilometru běhu. Musel jsem zpomalit asi na polovinu, až jsem skoro zastavil. bylo to fakt nepříjemné. 
Začal jsem ale velmi zhluboka dýchat (nádech nosem, výdech pusou) a po chvilince to odeznělo. A poučení je jasné. Nejíst aspoň dvě hodiny před vyběhnutím.

Běželo se dobře, až na to píchání v boku

A ještě jednu věc jsem dnes při běhu zjistil. Je docela nutností si telefon přepnout na Letový režim. Samozřejmě pokud to Váš telefon umí. Dvakrát mi volal člen rodiny a pak se divil, že mu nezvedám telefon. Při běhu se prostě telefonovat nedá. Instrukce pro přepnutí do letového režimu naleznete v manuálu vašeho telefonu.

Miluji běh, a proto běhám.