Den jako každý jiný ... a přece trochu jiný

08:00 - Dnešní den začal trochu jinak.
Při prvním zazvonění budíku jsem sténal a naříkal. Litoval toho, proč jsem si jej natáčel. Když jsem vzal do ruky telefon, na telefonu mi blikal text s tímto textem:
"Vstávej člověče, a dělej se sebou něco ...."

V hlavě mi problesklo, jak jsem si při včerejším sezení v křesle u pc hověl s večeří v ruce a díval se na mapku okolí Bohunic (Brno). Plánoval trasu, plánoval čas, za který bych to asi tak mohl uběhnout a pak se krásně usmíval nad tím, jak je to jednoduché začít zase běhat. Měl jsem opravdu krásný pocit.




Když jsem se podíval z okna, tímtuplem se mi nechtělo ven vyjít, natož tak běhat. Sychravé oblačno, studený vítr, maximální teplota okolo 15 stupňů Celsia. bylo to docela náročné vstávání, protože jsem se v noci moc nevyspal. Jsem zvyklý jít spát tak ve dvě v noci, protože bloudím po internetu.

Ranní sprcha to trochu zlepšila a oči otevřela. Bylo to trochu lepší ....

08:55 - Děs a hrůza ...
Začátek běhu byl příjemný. Byl jsem skvěle naladěný a odhodlaný. takové to počáteční nadšení, kdy je člověk schopný zvednout snad tři sta kilo. Zapínám hudbu (abych neslyšel hluk aut a tramvají) a zapínám taky aplikaci Endomodo Sports Tracker. Pomocí ní budu své trasy zaznamenávat a dívat se, jestli se zlepšuji nebo je to pořád stejně ubohé :D

Můj první běh po deseti letech s aplikací Endomodo Sports Tracker
Můj první běh po deseti letech s aplikací Endomodo Sports Tracker


Z počátku, při prvním kilometru to bylo v pohodě, i když prvních sto metrů jsem měl do kopce (špatně zvolená trasa). proběhl jsem to s lehkostí. Krize ale přišla velmi rychle a já se vyděsil  Přece nemůžu být tak seschlý. Copak si ten pohyb nepamatuji nebo co?! 

Po asi kilometru a půl to bylo na chvilku dobrý a pak výkon spadl úplně. Ani jsem nedoběhl do konce. Zdál se být tak vzdálený, přitom to bylo na druhé straně paneláku, u kterého jsem zrovna byl. jsem zklamaný.

Záznam trasy na webu http://www.endomondo.com
Záznam trasy na webu http://www.endomondo.com


Cítím trnutí v zubech a nedostává se mi vzduch. Jdu se osprchovat ....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D