I s kolenem to jde

Jak sám nadpis napovídá, i s mírně bolavým kolenem jsem vyběhl. Jako v pátek, i tentokrát jsem z počátku běžel rychle, plný energie a senzačního pocitu. Mírně foukal vítr se zataženou oblohou. je podzim, jiné to už asi nebude. Proto je docela nutné mít na sobě teplé oblečení. Ale s tím, že když sundáte jednu vrstvu, stále Vám nebude zima. Funkční prádlo je nezbytností, takže mám první položku na seznamu.

Běželo se skvěle, jen jsem na začátku zase udělal tu samou chybu. Hned na začátku jsem vyběhl malý kopec, abych pak mohl běžet dlouhou cestu z kopce. Trochu bojuji s tím, jestli mám trasy běhu opravdu plánovat, nebo prostě jen vyběhnout a řídit se pocitem a chutí :D




První meta překonána - 3km


V druhé části běhu, přibližně ve dvanácté minutě jsem se musel zastavit, a to kvůli hustému silničnímu provozu. Chtěl bych běhat někde v lese, v klidné přírodě, kde sluchátka nepotřebujete a slyšíte své vlastní srdce. Jak tluče a jak vám vhání sílu a krev do žil a vyhání potem ty nešvary skrze každý por vaší kůže. Ta energie je nepopsatelná.

Dnes jsem se při běhu cítil senzačně. Cítím, že si ten pocit a pohyb tělo pamatuje a že do toho chce jít naplno. jen pro to zatím nemá dechové kapacity a fyzickou energii. Ono to půjde, vím to :D

Ps: dnes jen screen z aplikace, protože se mi z nějakého důvodu nechce synchronizovat telefon s profilem na webu Endomodo.

Aktualizace: tak přeci jenom se podařilo synchronizovat a níže screen z webu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D