Běh v plném provozu? Ani náhodou ....

Dnes jsem se ale fakt naštval. Běh ve městě je strašný. Jednou mě málem srazil nějaký hlupák s perfektním fárem, který si evidentně myslel, že značka jeho auta má přednost před zelenou na mém semaforu s přechodem. Debílek :-/ A ještě si k tomu nezapomněl zatroubit ....

Musím najít jiný prostor, protože když se při běhu takhle rozhodím, nejen že mě to vyruší z koncentrace, ale taky pravidelný dech jde do háje a nabírat jej je pro mě v začátcích dost únavné ....


A když se tak dívám na mapy, mohl bych příští běh uskutečnit třeba kolem Kameného vrchu, případně na březích Svratky (Červený vrch). Věřím, že v těchto prostorech nebude tolik rušno jako jinde.

Provoz ve městě je opravdu nepříjemný ....
Na běh prostě potřebuji klid. Naprostou koncentraci na výkon a dech a s troubením nezodpovědných a hloupých řidičů to prostě nejde.

A ještě poznámka k mému tělu. Cítím, že mi tuhnou svaly na lítkách, proto budu muset zapojit procvičovací a uvolňovací cviky na lýtka. A taky pořeším stravu, protože doteď jsem se na ni moc nekoncentroval a jedl tak nějak cokoliv ... tedy kromě fastfoodů. 

Na závěr ale řeknu, že ten pohyb prostě stojí za to. Je stokrát lepší než efekty moderních her na monitoru, prosvícená sklenka jakkoliv kvalitního piva a mnohem lepší než doutník nebo cigareta zapálená při ranní kávičce. Tomu pohybu .... té energii .... a síle se prostě nevyrovná nic.