Podzimní čtyřka

Stejně jako včera bylo krásně, i dnes je od ranního východu slunce naprosto krásně. Na obloze ani mrak, je krásně čistá, stejně jako upřímné srdce.
Původně jsem si říkal, že zaběhnu ještě večer, ale místo toho jsem pomáhal kamarádovi s přesunem věcí na konferenci Aktivní rodičovství a poté jsme zašli na pokec a trochu se uvolnily u dobrého jídla  Tak jsem si řekl, že si svou příjemnou a poctivou dávku běhu dám zítra (dnes). Tentokrát jsem vyběhl opačným směrem než obvykle, protože na začátku není kopeček, ale příjemná rovinka.




Dnešním během jsem uzavřel první běžecký týden. A co jsem se během tohoto týdne naučil?
  1. Plánování tras je výborné a inspirativní (doporučuji zaregistrovat se na Endomodo a používat jejich aplikaci pro Android)
  2. Je podzim, a to znamená, že ráno a podvečer je opravdu chladno. Teplé a funkční oblečení je nutnost.
  3. Běh mimo chodníky a zpevněné cesty je senzační, ale musím se pokud možno předem přesvědčit, že nejsou pod vodou.
  4. I s malým zraněním se dá vyběhnout. Naštěstí se to nevymstilo. Věřím, že umím aspoň trochu naslouchat svému tělu
  5. Nepotřebuji běhat dlouhé tratě a rychle. Hledám tempo, které mi bude vyhovovat a vzdálenost, kterou budu běhat jako trénink.
Běh je věc, která Vás posune dopředu. Změní psychiku i tělo. Proto začněte konečně běhat a výmluvy nechte daleko za sebou. Jde to ....