Do třetice všeho dobrého .....

Povím Vám přátelé jeden krátký příběh. Ten příběh je můj.
Začalo to myšlenkou na psa a skončilo to prázdnými maskami a umělou hračkou mezi dveřmi.
Poslyšte to, co bylo mezi tím ....

Monty
.

Přál jsem si psa .... na běh, pro všední radost a potěšení. 14. února se mi sen splnil a na svět přišlo malé černé klubíčko. To klubíčko dostalo jméno Monty. Vždy, když pobíhal kolem, lehce získával přízeň okolí pro svůj vzhled i bezprostřední chování. Doslova zářil radostí a láskou ke svému okolí.





Měl jsem velký plán - Monty semnou poběží, jak nejlépe bude umět a jak jej naučím. Poběžíme pro radost z pohybu a pro uvolnění a znovu nabití  životní energie.

Důvody, proč musel Monty z bytu odejít a usadit se u nového pána zde rozvádět nebudu. Jsou osobní.
Ale věřím, že se bude mít dobře. Že nová rodina, již jsem mu našel se k němu bude chovat s úctou i respektem jako já. Ten měsíc byl krásný a jsem rád, že mi ho Monty mohl naplnit svou přítomností. Jeho pohled budu mít navždy v paměti.

S velkou pauzou jdu za necelou hodinku běhat. 
Za sebe, a taky za tebe, Monty.

Aktualizace:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D