Dobrá práce, špatný záznam

Mám radost. Ze sebe.

To, co jsem si stanovil pro minulý týden k "uběhnutí" jsem splnil a nebyla to ani taková dřina jak jsem očekával. Můžu s klidem říct, že jsem konečně našel tempo, které mi vyhovuje. Tempo, u kterého mi stačí dech, nohy běží bez bolesti a srdce bije jako zvon, ale samou radostí z pohybu.

Co mě však lehce znepokojuje je aplikace v telefonu, kterou používám pro měření trasy a výkonu s názvem Endomodo.
Po téměř roce bezchybného fungování mi nejde GPS lokalizace. Sice zapnutí GPS registruje, avšak signál satelitu jen vyhledává.

Takhle vypadá záznam bez GPS


Ani po uběhnutí 8 km dlouhé trasy, což mi trvalo 40 minut nedokázala najít mou polohu. neběhám sice proto, abych shromažďoval záznamy, ale přece jenom přehled o trasách a výkonech mít chci.

Ovšem pokud jsem dnes zkoušel najít polohu s pomocí aplikace sociální cítě Foursquare, poloha byla nalezena během 30 s a to docela přesně. Stejně tak ji nacházela i mapová aplikace od Google. Obávám se tedy, že je opravdu chyba v aplikaci, ne v telefonu.

Což mě docela mrzí, protože jsem si ji oblíbil a považoval jsem ji za nějlepší ve své kategorii. Takže budu hledat jinou, stejně dobrou.

Mimo téma (nebo chcete-li, off-topíc) :
Nikdy v životě jsem neměl moc rád pravidla a moudra, která jasně říkala "tohle ano, tohle ne". Už jen proto, že to, co je dobré pro mě, nemusí být nutně dobré pro ostatní (a naopak).

Avšak jsou myšlenky, chcete-li pravidla-nepravidla, kterých si cením. Když dovolíte, rád po každém běžeckém příspěvku jedno z těch, které se snažím vzít si k srdci, zveřejním.

Pravidlo-Nepravidlo č.1:
Negativismus: nebudu negativní, a to i přesto, že myšlenky v tomto smyslu se mi v hlavě loudí často. Negativní, a zároveň i mediální masáž, nám dávají v dostatečné míře média (a hlavně televize). Nechci být součástí skupiny, šířící strach a nejistotu. Stejně tak jako pomluvy a šarvátky, hlavně ty slovní. Ušetřím Vás toho, a věřím, že se mi to v dobrém, skrze Vás přátelé, vrátí.

Učím se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D