Mizuno RUNTOUR 2013 - 2.týden

Léto přišlo.
A s tímto krásným pojmem přišlo vše kolem. Méně oblečení u krásných slečen, chlazené nápoje, koupání .... ale taky děsná vedra a štiplavý pot v očích. Hustý tetelivý vzduch, který se těžce vdechuje.
V takových podmínkách je těžké trénovat. Někdy je to i zcela nemožné, protože když se Vám teplota vyhoupne na 35 stupňů celsia ve stínu, jde o kejhák. Nepomůže ani voda na opasku, která během jedné minuty v láhvi zteplá na nepitnou břečku.
Tak trochu jiné kafe

Žádná zábava v tomhle běhat, že jo !
Minulý týden jsem započal svou první cestu k závodu na 10 km a začal cíleně na tuto trasu trénovat. Do cesty se mi postavila samotná příroda, když mi jako překážku dala vedro.

Ale co, říkal jsem si. Vždyť jsem si (a nejen já) ještě v předchozích dnech stěžoval na to, že je v polovině května je zima jako v lednu.

Následkem toho bylo, že jsem prostě vynechal (přesněji řečeno spíš nedokončil) intervalový trénink, kdy jsem měl zaběhnout 8 x 400 m vysokým tempem s minutovou pauzou. Místo toho jsem zaběhl polovinu. A v tu chvíli jsem si uvědomil, že rychlostní krátké úseky, které k intervalovému tréninku neodmyslitelně patří mi dělají docela problémy. První dva úseky se ještě dají, zbytek prostě nedávám. Tělo nechce, hlava taky ne a jediné, co mě k tomu "nutí" je dodržení tréninku a vlastního slibu pracovat na sobě.

Ale jsem teprve na konci druhého týdne osmitýdeního tréninku, takže není třeba lámat nad sebou hůl. I tohle se dá zlomit.

2 týden tréninku
Pravidlo-Nepravidlo č.5:
Posuzujme - Neodsuzujme - v posledních dnech mě vyděsila (doslovně) reakce na darování dvou kočárků rodině, která má paterčata (víc infomací). Velká část našich spoluobčanů hlásaly nenávist k romské rodině, nařkly je z neužívání systému a chtěli je upalovat. Doslova je odsoudili.
A mě bylo zle. Nikdo se nezamyslel nad tím, jaké to je vychovávat pět dětí naráz, jaké to je vstávat v noci a kojit, nakupovat oblečení, kojeneckou výživu a psychycky snášet výchovu takové "partičky". Já jim rozhodně nezávidím.
Všichni je odsoudili .... komentáře tipu "O pět čmoudů víc" jen dokazují to, jak je naše společnost frustrována nezvládnutím demokratických postojů a myšlenek.
Je jednodušší odsoudit .... než posoudit. 


Učím se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D