Melodie v nás

Každý z nás má v sobě melodie, které slyší jen on sám. Melodie, které hrají na tu naši vnitřní strunu, která nás naladí do správné pohodové noty. Není to nic nového, objevného. Spíš jen potvrzuji to, co jsem si kdysi moc nepřipouštěl. Tím spíš mě překvapilo, když jsem zjistil, že jediné, co opravdu při svém běhu potřebuji je hudba. Dát si sluchátka, nastavit hlasitost a stisknout kouzelný trojúhelník v kruhu, který mě přenese úplně do jiné světa. Do světa lidských příběhů, kytarových sol a poutavého dunění bubnů. Díky tomu jsem schopný překonávat sám sebe.




Není to tak dávno, co jsi ze mě na Facebooku dělali mí přátele srandu kvůli hudbě, kterou poslouchám při běhu. V ten den jsem vyběhl s kamarádem na svou první trať delší jak deset kilometrů (ještě před měsícem jsem si o tom mohl nechat akorát zdát :D ).
Když se mi asi po dvou kilometrech vypl playlist, stisk jsem tlačítko na sluchátkách a v telefonu začalo hrát následující album. Dal ší v pořadí bylo od slovenské skupiny Team.

Podivovali se nad tím, nebo přesněji řečeno, smáli se tomu, že při běhu poslouchá písničku s názvem Život to je nuda (YouTube) s podotázkou, že text je naprostá kravina :D Souhlasím (život vůbec není nuda, právě naopak, je krásný, mění se a žije s námi).

To ale nemění nic na tom, že si tuto skupinu, která pro mě dřív mnoho znamenala rád nepřipomenu a jejich výběr hitů, který obsahuje asi dvacet skladem si prostě rád poslechnu, třeba právě při běhu. Je to jedna z těch skupin, která mě tvořila a spoustu mi svými texty a stylem dala.

Když jsem si pročítal některé zahraniční weby, věnující se běhu a díval se na playlisty některých redaktorů nebo běžců-čtenářů, hodně jsem se divil, co je inspiruje k výkonu. Byly to styly jako dance, rockenrol, vážná hudba ale i pop.

Z toho plyne, že není důvod se posmívat, podivovat se či ukazovat na někoho pro jeho vlastní způsob, pro jeho vlastní vnitřní melodii, která se může lišit od té naší.

Běhejme, ať už nám v srdcích a uších hraje cokoliv přátelé. Pojďme do toho :D

Učím se

Ps: tentokrát vynechávám pravidelnou Radu - Neradu, příspěvek sám o sobě řekl vše, co jsem chtěl říct :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D