Mizuno RUNTOUR 2013 - 1.týden

Spousta běžců, kteří spoléhají na svůj pocit při běhu časem zjistí, stejně jako já, že se neposouvají do předu. Že sice zaběhnou v poho a s krásným pocitem svou dávku (v mém případě 7km), ale dál to nějak nejde. Nohy těžknou, lýtka tvrdnou, dech se nedostává a cíl sice v dohledu, ale skvělý pocit v háji, daleko za Vámi.

Jak už jsem mírně naznačil v předchozím příspěvku mého psaní, bolest kolene mě donutila vyhledat odbornou pomoc, a s tím také souvisí i cílený trénink a přihlášení do závodu, kterou jsem provedl včera po tréninku.
Dobrý pocit je sice senzace a i nadále jej budu ctít a cílit na nejvyšší metu pro běh, je však potřeba tomu dát formu a cíl. A to neplatí jen pro běh, ale i pro život samotný.
Před týdnem se mě kamarád zeptal, jestli vlastně ještě běhám, když už nevyvěšuji záznamy o běhu. Krátce jsem se zamyslel a ptal jsem se sám sebe. Běhám vůbec? Běhal jsem dneska? Vždyť to tak rychle uběhlo, že ani nevím? Neflákám to? Sakra :D Nad celou situací jsem se zasmál, protože popravdě nevím, co jsem měl říct.

Až teď vlastně můžu říct, proč nevyvěšuji záznamy. Nejen, že jsem změnil trénink. Ale na rovinu, vyvěšoval jsem je proto, abych se pochlubil svým známým, že se zlepšuji. To by však měl být ten poslední cíl při běhu.

1.týden tréninku (zdroj: www.behej.com)

Česká pojišťovna Mizuno RUNTOUR 2013, Brno 14.9.2013 (info)
Cílený čas: pod 1 hodinu a budu spokojený :D
Mám na to dva měsíce a podle všeho se to dá zvládnout.

Pravidlo-Nepravidlo č.4:
Inspirace - je motorem nejen pro běh, ale i pro život. Pokud ji nemáme, ztrácíme vše. Chuť, energii a sílu. Někdy je opravdu těžké ji najít. Občas se nám v životě stanou věci, které nám inspiraci berou. Ubírají životní sílu i dech v plicích. Pro mě je inspirací především myšlenka, že život samotný je obrovský dar, kterého si cením ze všeho nejvíce. Jsem rád, že mi byla dána příležitost jít po cestě, kterou mám před sebou. Přál bych si ji vychutnávat stejně jako zelený čaj, běh a přítomnost milované osoby. Miluji život, miluji inspiraci v něm obsaženou.

Učím se.


POKUD NEBUDEŠ VĚŘIT V SÁM SEBE, BUDEŠ ŽIVOŘIT

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D