Konečná a zároveň začátek

Dlohou jsem zvažoval, jak dále naložit s tímto blogem, který jasně ukazuje, jak se z gaučového povaleče může stát, a taky stal, běžec s ultra zářezem. Pokládal jsem si otázku, zda dál psát a pokračovat v příspěvcích, které mnohdy nejsou jen čistě o uběhnuté vzdálenosti nebo počasí na trati či o tom, jestli se běželo špatně nebo dobře, ale hlavně o tom, co mi běh dává.

Místo nic neříkajících příspěvků, kterých bych dokázal napsat opravdu mnoho jsem se díky kamarádovi a jednomu skvělému posezení v čajovně rozhodl vydat knihu. Nejen o běhu.

Miroslav Knedla - Tak trochu jiný běh
Vím, že knih o běhu je na trhu opravdu hodně. Popisují velká vítězství v těžkých závodech, uvědomění si vlastní totožnosti, popisy životních průserů a vítězství nad těžkými nemocemi.
Většinu z nich jsem četl, a rád.

Má kniha však není o vítězství v závodě. 
Je o vítězství nad sebou samým a uvědomění si vlastního mužství. O znovuobjevení své duše a spojení s ní díky skvělému běhu na pohraničí Slovenska a Polska (Stezka orlů).

Tak trochu jiný běh - kapitoly
Je také o cestě z lavičky do prostředí skvělých lidí, o lásce k sobě samému, k běhu a ženám. O dlouho trvajícím přátelství, které je pro mě téměř vším. O respektu, odvaze, štěstí i slzách. O cestě k upřímnosti a laskavosti. O cestě k vlastnímu srdci skrze meditace a běh.

Mám v plánu ji vydat pouze elektronické podobě (pdf), protože tisk by byl zřejmě finančně hodně náročný. Její cena by se měla předběžně pohybovat kolem 200Kč. Její vydání pak proběhne v březnu roku 2015 skrze zatím blíže nespecifikovaný e-shop (pokud máte někdo přímou zkušenost s touto formou prodeje, podělte se semnou o ni prosím, rád ji uvítám).

A právě z tohoto důvodu ukončím i tento blog, který už jen svým původním zaměřením a názvem nesplňuje svůj účel. Budu psát dál, ale články si nechám "v šuplíku" pro další blog, který jsem ale ještě nezaložil :)

Takže ..... tradá .... snad někde jinde, s jiným nadpisem a stále dobrým textem :)
Pokud by jste se semnou chtěli z nějakého důvodu spojit, napište mi na můj profil na Facebooku, jsem tam pod svým jménem. Nebo je k dispozici jednoduchý přihlašovací formulář na odběr novinek (newsletteru), který naleznete v pravém sloupci tohoto blogu. Jednou měsíčně Vám zašlu žhavé novinky ohledně vydání knihy plus malou ukázku z textu.

Přeji všem krásné dny a běhy :)
Miroslav Knedla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Váš čas a komentáře :D